Programa AL TEU COSTAT

Programa AL TEU COSTAT

Les persones al centre de la nostra gestió

Per a Aigües de l’Horta oferir el millor servici sempre ha sigut una prioritat, apostant per un model de gestió que situa les persones al centre del nostre treball. Per això, hem posat a disposició de la ciutadania una atenció multicanal que s'adapta a les necessitats de les diverses classes de clients.

En este procés de millora contínua hem llançat el Programa AL TEU COSTAT, creat per garantir que tots els clients, sense excepció, puguen accedir als nostres servicis i, sobretot, assegurar una bona atenció a les persones en situació de vulnerabilitat. El Programa AL TEU COSTAT té com a objectiu identificar les barreres digitals, de comprensió, d'accessibilitat o econòmiques, i oferir “solucions excepcionals per a situacions excepcionals”.

Fundació SERES

Entitat col·laboradora amb el programa AL TEU COSTAT

Fundació SERES

Entitat sense ànim de lucre, amb més de deu anys d'experiència acompanyant la transformació de les empreses i impulsant el seu lideratge davant els reptes socials.

Continuación Programa CONTIGO

Quines barreres aborda el Programa AL TEU COSTAT?
 

Derivat de l'estudi realitzat, s'han detectat un conjunt de barreres que pretenem eliminar a través de noves iniciatives o el reforç d'unes altres que ja es trobaven implementades:

  • Per a les barreres de comprensió, estem treballant en el desplegament de nous idiomes per a atendre els nostres clients, garantint la inclusió de persones immigrants que no dominen l'idioma. 
  • Per a les barreres lligades a la digitalització, a més de facilitar les gestions amb cita prèvia en oficines, telèfon o videoconferència, estem facilitant poder realitzar gestions en nom d'altres persones, així com l'enviament i recepció de documentació en paper. 
  • Per a les barreres lligades a discapacitats auditives, l'ús del canal de WhatsApp permet a les persones sordes tindre una atenció senzilla. A més, hem posat a disposició d'aquells clients que puguen necessitar-ho, un servici d'atenció per llengua de signes, tant en oficines com a través de videotelefonada.

Addicionalment, per a situacions de vulnerabilitat econòmica, l'objectiu és garantir que totes aquelles persones que puguen requerir alguna de les ajudes disponibles (com “12 gotes” - pagament fraccionat amb la mateixa quantia cada mes-, ajornament i fraccionament de deute sense interessos, tarifes o fons socials) les coneguen i les puguen sol·licitar de forma senzilla i àgil.